FAQ

Veel gestelde vragen

Algemeen

Welk schoefdraad is dit of welk schoefdraad moet ik bestellen.

Download hier het overzicht

Welke wolfram elektrode ga ik gebruiken en wat is de beste manier om deze te slijpen. Met welke lasstroom kan ik de wolfram elektrode belasten. Hoe kan ik het beste de wolfram elektrode slijpen.

Alles wat u moet weten vindt u in de brochure Wolfram Elektode van Binzel.

Download hier de brochure

Verzending

Voor het verzenden van pakketten maken wij gebruik van PostNL.
U ontvangt per email uw Track & Trace gegevens om uw pakket te kunnen volgen.
Binnen Nederland worden verzonden pakketten met 95% zekerheid de volgende werkdag bezorgd. Buiten Nederland worden verzonden pakketten doorgaans in twee werkdagen bezorgd.
Er worden 2 bezorgpogingen gedaan waarvan de laatste altijd op afspraak.
Bent u niet aanwezig tijdens het afleveren van de bestelde artikelendan laat de bezorgdienst een notitie achter met daarop de volgende afleverdatum. Tevens is het hiermee voor u mogelijk contact op te nemen met de bezorgdienst om een volgende afleverdatum af te spreken.
Wanneer uw bestelling door de brievenbus past kan het zijn dat wij hem verzenden met de normale PostNL brievenbus post, is dat geval hoeft u niet aanwezig te zijn en is er geen Track & Trace mogelijkheid.

Pallets worden verzonden met een transportbedrijf.
Wij laten u weten wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat en wanneer u hem globaal kunt verwachten.
Er worden maximaal 2 bezorgpogingen gedaan.
Bent u niet aanwezig tijdens het afleveren van de bestelde artikelendan laat de bezorgdienst een notitie achter met daarop de volgende afleverdatum. Tevens is het hiermee voor u mogelijk contact op te nemen met de bezorgdienst om een volgende afleverdatum af te spreken.

Gasflessen worden verzonden onder ADR (vervoer gevaarlijke stoffen).
Wij laten u weten wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat en wanneer u hem verwachten kunt.
Er worden maximaal 2 bezorgpogingen gedaan.
Bent u niet aanwezig tijdens het afleveren van de bestelde artikelendan laat de bezorgdienst een notitie achter met daarop de volgende afleverdatum. Tevens is het hiermee voor u mogelijk contact op te nemen met de bezorgdienst om een volgende afleverdatum af te spreken.

Afhalen van uw bestelling is mogelijk in Zwanenburg (N-H).
Om te zorgen dat wij voldoende tijd voor u hebben wanneer u komt, kan afhalen alleen op afspraak.
Wanneer u bij uw bestelling kiest voor de optie afhalen nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak.
U kunt ons uiteraard ook zelf bellen of mailen voor een afspraak.

Wanneer u een product toch liever niet wilt hebben kunt u het retour sturen binnen 10 dagen na ontvangst, mits het product en de originele verpakking ongebruikt en onbeschadigd zijn. Speciaal voor u bestelde producten kunnen wij meestal niet retour nemen. Wij verzoeken u vooraf contact met ons op te nemen, zodat wij weten dat er een zending aankomt. Het retouradres vindt u hier en voeg altijd een kopie van de factuur bij in de zending zodat wij weten dat het van u afkomstig is.

Voordat u een product naar ons opstuurt voor garantie verzoeken wij u altijd eerst contact met ons op te nemen.Wij kunnen dan bepalen wat het euvel is en naar welk adres uw product het beste opgestuurd kan worden.

Contact

U kunt ons bereiken per email en per telefoon.
Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 8:15-17:00 uur.
Zijn wij telefonisch niet bereikbaar laat dan een bericht achter zodat wij u terug kunnen bellen.

0
    0
    Winkelmand
    Je winkelmand is leegTerug naar de webshop